ZARZĄDZANIE PROCESAMI W TRANSFORMACJI CYFROWEJ

Celem szkolenia jest podniesienie przez Uczestników umiejętności mapowania, zarządzania i optymalizacji procesów biznesowych realizowanych organizacji.

prezentacja

dyskusja

analiza problemów

gry i symulacja

Program:

  • klasyfikacja procesów, miary procesów, standaryzacja procesów, modelowanie procesów biznesowych
  • metody mapowania i opisywania procesów biznesowych
  • wskaźniki efektywności procesów
  • współczesne koncepcje zarządzania procesami (Lean Management, Kaizen, TQM, BPR, Six Sigma, Balanced Scorecard)
  • systemy informatyczne wspierające zarządzanie procesami BPM (Business Process Management)
  • zasady i przykłady robotyzacji procesów biznesowych (RPA – Robotic Process Automation) oraz możliwości wykorzystania algorytmów SI do robotyzacji procesów
  • relacje sieciowe
  • łańcuch wartości, analiza procesów biznesowych w organizacji i ich optymalizacja
  • schematy opisu procesów biznesowych
  • zmiany w procesach w celu ich integracji w całej organizacji

 

 

prawie 1 500 godzin doradztwa 
tylko w ciągu ostatnich 2 lat

 

prawie 300 godzin szkoleń 
tylko w ciągu ostatnich 2 miesięcy

 

przygotowaliśmy diagnozy i analizy potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw we wszystkich regionach Polski

 

cieszymy się wysoką oceną Klientów
w Bazie Usług Rozwojowych

Powrót do strony głównej