Celem szkolenia jest podniesienie przez Uczestników umiejętności mapowania, zarządzania i optymalizacji procesów biznesowych realizowanych organizacji.
prezentacja |
dyskusja |
analiza problemów |
gry i symulacja |
Program:
- klasyfikacja procesów, miary procesów, standaryzacja procesów, modelowanie procesów biznesowych
- metody mapowania i opisywania procesów biznesowych
- wskaźniki efektywności procesów
- współczesne koncepcje zarządzania procesami (Lean Management, Kaizen, TQM, BPR, Six Sigma, Balanced Scorecard)
- systemy informatyczne wspierające zarządzanie procesami BPM (Business Process Management)
- zasady i przykłady robotyzacji procesów biznesowych (RPA – Robotic Process Automation) oraz możliwości wykorzystania algorytmów SI do robotyzacji procesów
- relacje sieciowe
- łańcuch wartości, analiza procesów biznesowych w organizacji i ich optymalizacja
- schematy opisu procesów biznesowych
- zmiany w procesach w celu ich integracji w całej organizacji
prawie 1 500 godzin doradztwa |
prawie 300 godzin szkoleń |
przygotowaliśmy diagnozy i analizy potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw we wszystkich regionach Polski |
cieszymy się wysoką oceną Klientów |