Celem szkolenia jest podniesienie przez Uczestników umiejętności koordynacji i wyznaczania celów do realizacji działań sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa.
prezentacja |
dyskusja |
analiza problemów |
gry i symulacja |
Program:
- przykłady i zasady działania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych wykorzystywanych w e-commerce
- korzyści ze stosowania rozwiązań e-commerce, w tym wykorzystujących algorytmy AI
- metody budowania cyfrowej ścieżki Klienta
- cyfrowe rozwiązania do zarządzania relacjami z Klientem
- zasady funkcjonowania inteligentnych łańcuchów dostaw
- narzędzia cyfrowe wspierające logistykę i dystrybucję w gospodarce cyfrowej oraz korzyści płynące z ich wykorzystania
- rozwiązania do realizacji różnych form e-commerce odpowiednie do specyfiki rynku i modelu biznesowego przyjętego przez organizację
- strategia rozwoju e-commerce
- właściwe działania i narzędzia wspierające działania e-commerce
- wskaźniki i efekty działań e-commerce
- działania sprzedażowe dostosowane do ścieżki Klienta
prawie 1 500 godzin doradztwa |
prawie 300 godzin szkoleń |
przygotowaliśmy diagnozy i analizy potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw we wszystkich regionach Polski |
cieszymy się wysoką oceną Klientów |