SPRZEDAŻ W GOSPODARCE CYFROWEJ

Celem szkolenia jest podniesienie przez Uczestników umiejętności koordynacji i wyznaczania celów do realizacji działań sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa.

prezentacja

dyskusja

analiza problemów

gry i symulacja

Program:

  • przykłady i zasady działania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych wykorzystywanych w e-commerce
  • korzyści ze stosowania rozwiązań e-commerce, w tym wykorzystujących algorytmy AI
  • metody budowania cyfrowej ścieżki Klienta
  • cyfrowe rozwiązania do zarządzania relacjami z Klientem
  • zasady funkcjonowania inteligentnych łańcuchów dostaw
  • narzędzia cyfrowe wspierające logistykę i dystrybucję w gospodarce cyfrowej oraz korzyści płynące z ich wykorzystania
  • rozwiązania do realizacji różnych form e-commerce odpowiednie do specyfiki rynku i modelu biznesowego przyjętego przez organizację
  • strategia rozwoju e-commerce
  • właściwe działania i narzędzia wspierające działania e-commerce
  • wskaźniki i efekty działań e-commerce
  • działania sprzedażowe dostosowane do ścieżki Klienta

 

 

prawie 1 500 godzin doradztwa 
tylko w ciągu ostatnich 2 lat

 

prawie 300 godzin szkoleń 
tylko w ciągu ostatnich 2 miesięcy

 

przygotowaliśmy diagnozy i analizy potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw we wszystkich regionach Polski

 

cieszymy się wysoką oceną Klientów
w Bazie Usług Rozwojowych

Powrót do strony głównej