MARKETING W GOSPODARCE CYFROWEJ

Celem szkolenia jest podniesienie przez Uczestników umiejętności koordynacji i wyznaczania celów do realizacji działań marketingowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa.

prezentacja

dyskusja

analiza problemów

gry i symulacja

Program:

  • nowoczesny marketing cyfrowy (real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/rtb i inne)
  • nowoczesne narzędzia cyfrowe w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności
  • zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych
  • zasady działania marketing- automation
  • metody i narzędzia angażowania Klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów / usług
  • dobór narzędzi marketingu internetowego do sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego
  • strategie e-marketingu w organizacji
  • wskaźniki i efekty działań marketingu cyfrowego
  • różnorodność potrzeb Klientów, planowanie działań w oparciu o potrzeby Klientów

 

 

prawie 1 500 godzin doradztwa 
tylko w ciągu ostatnich 2 lat

 

prawie 300 godzin szkoleń 
tylko w ciągu ostatnich 2 miesięcy

 

przygotowaliśmy diagnozy i analizy potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw we wszystkich regionach Polski

 

cieszymy się wysoką oceną Klientów
w Bazie Usług Rozwojowych

 

Co dla firm oznacza skuteczny marketing cyfrowy?

Przedsiębiorstwa stosują różne metody, w tym rozbudowane kampanie promocyjne, aby zwiększyć wyniki sprzedażowe. Szkolenia z marketingu cyfrowego pozwolą zapoznać się z najnowszymi trendami w obszarze digital marketingu. Pomagają bowiem w działaniu wielopłaszczyznowym, które umożliwia dotarcie do sporych grup potencjalnych Klientów i Kontrahentów. Podstawową zaletą jest korzystanie z najpopularniejszych obecnie kanałów kontaktu, czyli ogólnodostępnych mediów społecznościowych. Zasięgi publikowanych w nich reklam to nierzadko nawet kilka milionów unikalnych Użytkowników. Co niezwykle ważne, taki sposób promocji wymaga dużo niższych nakładów finansowych, szczególnie w porównaniu z reklamą w telewizji i prasie, a także pozwala na bieżące śledzenie i analizowanie ich skuteczności, co nie jest możliwe w przypadku tradycyjnych kanałów marketingowych.

Dla firm takie rozwiązanie oznacza znaczne zwiększenie rozpoznawalności marki. Ważne jest jednak odpowiednie zrozumienie działania złożonego procesu, jakim jest marketing cyfrowy, a także dążenie do wykorzystania marketing mixu, tj. takiego połączenia wielu powiązanych elementów (wg. koncepcji 4P: produkt, cena, dystrybucja, promocja), aby tworzyły spójną koncepcję, wzajemnie się wspierały i przynosiły najlepszy efekt. Szkolenia z tego zakresu są bardzo pomocne. Pozwalają na osiągnięcie pożądanej efektywności promocji w mediach społecznościowych. To z kolei przekłada się zarówno na wspomniane budowanie pozytywnego wizerunku firmy, jak i bezpośrednio na osiągane przez nią wyniki sprzedażowe. Właściwe opisy produktów bądź usług, przy jednoczesnym dotarciu do wielu odbiorców sprawiają, że zainteresowanie ofertą staje się znacznie większe niż przy standardowych formach prowadzenia strategii promocyjnych.

Realizowane przez nas szkolenia z marketingu cyfrowego to doskonałe rozwiązanie zarówno dla małych, jak i średnich czy dużych firm. Nawet przy stosunkowo niewielkim budżecie możliwe jest zaangażowanie sporej grupy potencjalnych Klientów w prowadzoną kampanię. Koszty działań w tym zakresie są zarazem niższe niż w przypadku wykorzystania głównych kanałów dotarcia i fizycznych nośników reklamy oraz informacji wizualnej. Marketing cyfrowy to dla przedsiębiorstw również możliwość łatwego zmodyfikowania materiałów promocyjnych pod kątem dopasowania ich do wprowadzanych na rynek nowych produktów bądź usług. Nasze szkolenia obejmują wymienione kwestie, podobnie jak tematykę analizowania efektów poprzez pomiar wyników strategii reklamowej. Zapraszamy do współpracy!

Powrót do strony głównej